VEELGESTELDE VRAGEN

VEELGESTELDE VRAGEN mbt de lockdown:

 

V: Ik heb een afspraak staan. Wat nu?

A: Ieder die een afspraak heeft staan wordt door ons gebeld. Wij nemen contact met u op en staan u persoonlijk te woord.

 

V: Ik heb een Social Deal. Wat nu?

A: Geen zorgen. Social Deal verlengt de geldigheid van haar vouchers met de lengte van de lockdown. Hiervoor hoeft u niets te doen.

 

V: Gaan jullie weer thuis verfpakketten doen?

A: Ja! Bestel deze op www.milanoproshop.nl en je kunt tijdens de lockdown eenvoudig zelf je uitgroei thuis bijhouden. Omdat wij geen 'winkelfunctie' mogen uitoefenen, verzorgen wij dit dmv contactloze thuisbezorging. Dit geldt ook voor producten en cadeaubonnen.

 

V: Ik heb een knip-/tondeuse abonnement. Wat gebeurt hiermee tijdens de lockdown?

A: Abonnementhouders hebben hierover een mailing met informatie ontvangen. Contacteer ons gerust voor meer informatie via contact@milanopro.nl

 

V: Kunt u mij niet stiekem behandelen?

A: Nee, en wij waarderen vragen in deze trant ook niet. Wij hanteren uitsluitend een beleid met respect voor de branche en coronacrisis.

 

V: Kan ik voorrang krijgen als jullie weer open mogen?

A: Wij plannen eerst klanten in die een afspraak hadden staan in de lockdownperiode. Daarna geldt; "wie het eerst komt, wie het eerst maalt".

 

V: Ik draag jullie een warm hart toe. Hoe kan ik jullie helpen?

A: Wij voelen ons gesterkt door jullie steunbetuigingen. U bent het hart van Milano Pro en dat raakt ons!


U helpt ons in deze lastige tijd enorm door te bestellen in onze online shop waarop wij o.a. thuis verpakketten, kerstcadeaus e.d. aanbieden. Shop BEWUST, KOOP lokaal; dat geldt ook voor de kapper- en schoonheidssalon ♡

 

*typefouten en wijzigingen voorbehouden